دکوراسیون مدرن با استفاده از انواع شیشه

دکوراسیون مدرن با استفاده از انواع شیشه

شیشه‌ها از موارد مهم و ضروری برای استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها هستند. انواع شیشه‌ها برای کاربرد های دکوراتیو ساخته می‌شوند. از شیشه ها می‌توان برای کاربرد‌های متفاوتی استفاده کرد که استفاده از آن در دکوراسیون تنها یک قسمت بزرگ از کاربرد‌های شیشه را در بر می‌گیرد. برای همین هدف انواع شیشه های دکوراتیو را طراحی کرده اند که برای قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند. از جمله این شیشه ها می‌توان به شیشه هوشمند، شیشه رنگی و شیشه لاکوبل اشاره کرد. این نوع شیشه ها با تکنولوژی های جدید تولید شده‌اند و به همین دلیل می‌توان از آنها برای طراحی و دکوراسیون ساختمان‌های مدرن استفاده کرد.

دکوراسیون ساختمان، که از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد توجه سایر افراد بوده است. امروزه اهمیت بسیار زیادی برای همه ما پیدا کرده است. خانه جایی است که بیشتر ساعات شبانه روز را در آن بسر می‌برید. با توجه به همین نکته باید سعی کنید که همواره یک مکان مناسب و آرامش بخش را برای خود فراهم کنید. مکان آرامش بخش برای هر کسی معنای جداگانه‌ای دارد. سلیقه ها متفاوت بوده و هر کس برای طراحی و ساخت مکان زندگی خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. در حال حاضر مهم‌ترین نکته در طراحی و ساخت خانه ها، مدرن بودن و داشتن تمام امکانات مورد نیاز است. این امکانات و دکوراسیون مدرن قابل استفاده در خانه‌های شخصی کوچک و ویلاهای بزرگ می‌باشد. همچنین می‌توان از آنها در ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده کرد. در ادامه با کاربرد سایر شیشه ها در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی انواع ساختمان آشنا خواهیم شد.

11g0_r2.jpg

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی همان شیشه با تنوع رنگی بسیار زیاد است. این نوع شیشه‌ها تنها در دکوراسیون استفاده می‌شوند. با نگاهی کوچک در پیرامون محیط زندگی خود متوجه حضور بسیار موثر شیشه‌ها در تمام قسمت‌های منزل خود خواهید شد. نکته جالب اینجاست که این شیشه ها همیشه بی رنگ نبوده و در بسیاری از مواقع به صورت رنگی دیده می‌شوند. برای رنگ کردن شیشه ها از مواد بسیار سخت فلز استفاده می‌کنند. شاید عملیات رنگ کردن شیشه ها خیلی سخت و زمانبر باشد ولی بسیار موثر و کاربردی خواهد بود. به صورتی که در حال حاضر از شیشه های رنگی در برخی زمینه ها بیشتر از شیشه‌های بی رنگ استفاده می‌شود.

شیشه‌ها از زمان‌های گذشته برای سایر کاربرد ها که از جمله آنها کاربرد های دکوری هم بود استفاده می‌شدند. زمان های قدیم شیشه رنگی در طراحی و ساخت پنجره های قدیمی به نوعی استفاده می‌شد. ولی در حال حاضر شیشه رنگی نقش بسیار مهم و اساسی در دکوراسیون ساختمان ها دارد. می‌توان این نقش اساسی را در ساختمان های مدرن به خوبی مشاهده کرد. تمام خانه های امروزی یک نشانه از شیشه در طراحی ساخت و دکوراسیون خود دارند. از جمله کاربرد های شیشه رنگی در دکوراسیون می‌توان به استفاده از آنها بر روی دیوار، سقف، پنجره و ..... اشاره کرد.

 

شیشه هوشمند و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

شیشه هوشمند یکی از پرکاربرد‌ترین و محبوب‌ترین انواع شیشه ها است که برای صرفه‌جویی در سایر انرژی ها و کاربرد هایی اینچنینی بوجود آمده است. این شیشه ها می‌توانند با یک واکنش به شیشه های مات تبدیل شده و از ورود نور خورشید به داخل اتاق جلوگیری کنند. برای شناخت بیشتر می‌توان گفت که شیشه هوشمند یک نوع شیشه است که توسط فناوری های جدید میزان جذب نور را کنترل می‌کند. از کاربرد های مهم این شیشه ها می توان به شیشه های آفتابگیر اشاره کرد. بیشترین بخش از انرژی درونی ساختمان ها از طریق پنجره ها با شیشه های نامناسب هدر می‌رود. با توجه به این موضوع برای جلوگیری از اتلاف انرژی بیشترین تلاش را بر روی ساختمان ها صرف می‌کنند. به همین منظور شیشه هوشمند تولید شد تا بتواند مقدار زیادی انرژی را درون ساختمان نگه دارد.

شیشه لاکوبل و کاربرد های آن

شیشه لاکوبل تتراگلس، یک نوع شیشه رنگی است که تنها در زمینه تزئینات و دکوراسیون استفاده می‌شود. این نوع شیشه در واقع به شیشه پشت رنگی معروف است. این شیشه‌ها به شکلی تولید می‌شوند که تنها از یک طرف به صورت شیشه رنگی ساخته شده و طرف دیگر آنها شیشه معمولی بدون رنگ می‌باشد. قسمت رنگی شده با استفاده از لایه مخصوصی به نام پی وی سی لمینت می‌شود و همین شکل ظاهری این نوع شیشه را بسیار خاص و زیبا می کند. به نوعی می‌توان گفت که این لایه به عنوان محافظ رنگ برای قسمت رنگ شده عمل می‌کند. با توجه به طرز ساخت این شیشه، می‌توان گفت که مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی دارد و به همین سادگی شکسته نمی‌شود. این نوع شیشه در دو نوع مات و شفاف تولید می‌شود که نور نمی‌تواند از نوع مات آن به آسانی عبور کند.  به همین دلیل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی انرژی داشته باشد.  

 

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

چرا تولید محتوای تخصصی صنعتی برای شرکت ها و صنایع اهمیت زیادی دارد؟

lrfl_r2.jpg

به جرأت می توان گفت بیش از نیمی از فروش تجارت جهانی B2B بین شرکت ها و صنایع تولید کننده مجهز به فناوری ها و تکنولوژی ها از طریق کانال های دیجیتال و وب سایت ها و فضاهای آنلاین انجام می شود.

هر چقدر شرکت ها و صنایع بتوانند وبسایت های خود را فعال ‌تر نگه دارند و مخاطبان را به سمت خود جلب کنند، احتمال فروش محصولات یا استفاده از خدمات آنها افزایش بیشتری خواهد داشت.

شاید تاکنون در فضای اینترنت با این موارد برخورد کرده اید که یکی از شرکت های برتر در یک حوزه خاص، فروش چند برابر دارد و شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که این شرکت چگونه توانسته است به این محبوبیت دست پیدا کند؟!

پاسخ سوال فوق چیزی جز فرآیند تولید محتوای تخصصی صنعتی نخواهد بود!

 

تولید محتوای تخصصی صنعتی دقیقاً همان فرآیندی است که شرکت‌های صنعتی قوی و معتبر به آن تسلط دارند. رتبه بندی در موتورهای جستجوگر، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، کانال های بازاریابی دیجیتال و تولید محتوای تخصصی صنعتی با ارزش و تاثیر پذیری فوق العاده بالا می تواند کاری کند که یک شرکت یا کارخانه در جایگاه بالایی نزد مشتری قرار گیرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار به تولید محتوای صنعتی ویژه فعالیت خود فکر کنید. حتی می‌توانید محتواهایی که در حوزه محصولات تولیدی خودتان است به طور مستقیم سفارش دهید و در فضای وب سایت منتشر کنید.  

 

**برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..

 

فرایند تولید محتوای تخصصی صنعتی اگر به متخصصان این حوزه سپرده شود اثر بخش ترین نتایج را در بر خواهد داشتخدمات تولید محتوای صنعتی شامل یک داستان سرایی ساده است!

کافه محتوا افتخار دارد فرایند تولید محتوا را به صورت کاملاً تخصصی برای صنایع ارائه دهد. ما عقیده داریم جذب مشتری برای خرید محصولات صنعتی از یک داستان ساده آغاز می شود….

 

خدمات مختلفی در حوزه تولید محتوای تخصصی صنعتی در حال حاضر ارائه می شود اما به ندرت، نویسندگانی یافت می شوند که بتوانند با نوشته خود، مخاطبان را به مشتریان تبدیل کنند . یک شرکت با انتخاب یک تیم قوی می تواند برند یا نام تجاری خود را نزد مشتری قابل اعتماد جلوه دهد.

**یک محتوای تخصصی صنعتی باید اثر بخش و جذاب باشد. در متن صنعتی نباید از کاستی های شرکت‌ها صحبت شود اما مشتریان حق دارند از معایب و مزایای محصولات صنعتی به طور کامل آگاه شوند. همه این عوامل اعتماد مشتریان را نسبت به کسب و کار جلب خواهد کرد.

دسترسی به اهداف با استفاده از خدمات کافه محتوا در تولید محتوای تخصصی صنعتی میسر نخواهد بود….


 

 

 

چرا به محتوای صنعتی نیاز داریم؟

کسب و کارهای حوزه صنعت، کارخانه یا شرکت‌های بازرگانی فرایندهای بسیار پیچیده ‌اند. افراد زیادی در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، محصولات زیادی تولید می شوند و هر کدام به نوعی با تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی روبرو هستند

نمونه کارهای محتوای صنعتی را از اینجا مشاهده کنید…..

 

در این میان شاید برخی از محصولات، بسیار پیچیده باشد؛ به طور مثال قطعات و لوازم الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی، بسیار پیچیده هستند و مخاطبان خاص خود را دارند. بنابراین عامل موفقیت برای تولید محتوای تخصصی در این حوزه، پرداختن به مسائلی است که مشکلات بازار هدف را برطرف می سازد.

یکی دیگر از عواملی که شرکت ها را ملزم می کند از تولید محتوای تخصصی صنعتی استفاده کنند این است که فروش محصولات صنعتی در مقیاس انبوه عملاً کار دشواری است.

محصولات صنعتی در ابعاد مختلف بازار وجود دارند بنابراین قیمت های متفاوتی نیز برای دستگاه ها ارائه می‌شود؛ همین عوامل، افزایش رقابت میان شرکت‌ها را منجر می گردد.

شرکتهایی  در این میان، موفق تر خواهند بود که پیرامون محتوای تخصصی صنعتی در حوزه خود، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام بدهند.

برای ثبت سفارش محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..


 

انتشار محتوای تخصصی صنعتی

بهترین مکان برای انتشار محتوای تخصصی صنعتی در وب سایت ها بخش وبلاگ وب سایت است. برای شرکت هایی که محصولات را در وبسایت ارائه می دهند لازم است یک بخش وبلاگ در وبسایت خود راه اندازی کنند که مقالات علمی یا معرفی و مقایسه محصولات در آن قسمت منتشر شود.

با رشد و توسعه کسب و کارها در فضای اینترنت، تولید محتوا و سفارش محتوای تخصصی در تمام حوزه ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کاربران ترجیح می دهند با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت نیاز های خود را خریداری کنند.

 

**خدمات تولید محتوای تخصصی صنعتی در کافه محتوا

  • محتوای تخصصی حوزه صنایع شیمیایی نفت و پتروشیمی
  • محتوای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه صنایع فلزی و معدنی
  • محتوای تخصصی در حوزه تجهیزات و ماشین آلات اداری
  • محتوای تخصصی  طراحی دکوراسیون داخلی
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه انواع لوله و اتصالات
  • محتوای تخصصی تصفیه آب و فاضلاب و پساب صنعتی مدیریت مواد زائد

 

کتاب جشن بی معنایی

کتاب جشن بی معنایی

کتاب جشن بی‌معنایی اثری است از نویسنده ی نامی چک، میلان کوندرا، که از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان جهان به حساب می‌آید. میلان کوندرا در جشن بی‌معنایی از اصلی‌ترین مشکلات بشر می‌گوید بی‌آنکه حتی یک جمله حرف جدی زده باشد. او جشن بی ‌معنایی را تحت‌تأثیر حقیقت دنیای معاصر به نگارش درآورده است اما درعین‌حال تمام تلاش خود را کرده تا از جدیت و واقع‌گرایی دوری کند. «دیگر خیلی وقت است که همه می‌دانیم نمی‌شود ورق را برگرداند، نمی‌شود این دنیا را تغییر داد و نمی‌شود از گذر سریع و هولناکش فرار کرد. تنها می‌شود دوام آورد و برای آن هم تنها یک راه ممکن هست: آنکه این دنیا را زیاد جدی نگیریم.»

دیگر آثار میلان کوندرا

از دیگر آثار میلان کوندرا می‌توان به شوخی، سبکی تحمل‌ناپذیر هستی، جاودانگی و مهمانی خداحافظی  اشاره کرد. افرادی که با آثار دیگر میلان کوندرا آشنایی دارند می‌دانند که دوری از جدیت خصیصه‌ای است که بیش از همه باید در آثار او انتظارش را داشت. در بسیاری از بخش‌های کتاب جاودانگی می‌بینیم که گوته و همینگوی با یکدیگر گل می‌گویند و گل می‌شنوند و اوقاتشان را به خنده سپری می‌کنند. در کتاب آهستگی، ورا، همسر میلان کوندرا، به شوهر خود اینگونه می‌گوید که «بارها به من گفتی که یک روز کتابی خواهی‌نوشت که حتی یک کلمه حرف جدی در آن نباشد؛ به تو اخطار می‌دهم؛ مراقب باش. دشمنانت همیشه در کمین هستند.»

حالا دیگر کار از مراقب بودن گذشته است؛ حال کوندرا بالأخره کاملاً متوجه شده که رؤیای تألیف چه کتابی را در سر دارد و نتیجه نیز کتابی است که پیش‌روی ماست و گویی جمع‌بندی تمام آثار او تاکنون است؛ جشن بی‌معنایی. جشن بی‌معنایی گونه‌ی غریبی از جمع‌بندی است؛ میلان کوندرا حتی پایان آن را نیز غریب نوشته است. کتاب جشن بی‌معنایی خواننده را به خنده می‌اندازد؛ خنده‌ای غریب که سببش زمانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم؛ زمانه‌ای که از هرگونه مزاح خالی است و همین موضوع آن را مضحک می‌کند. دیگر چه می‌توان گفت؟ هیچ، جز آنکه این کتاب را مطالعه کنید.

 جشن بی معنایی کتابی است درباره‌ی وجود انسان‌ها؛ درباره‌ی این حقیقت که ما با گذر زمان بی‌معناتر می‌شویم. یا دیگر کسی یادی از ما نمی‌کند، یا آن‌هایی که به یادمان می آورند کسانی هستند که هرگز ما را درست نمی‌شناختند. «دوست من، بی‌معنایی جوهر وجود ماست.»

میلان کوندرا

میلان کوندرا نویسنده‌ی چک و فرانسوی است که اصلیت چکی دارد و از سال ????، دوران تبعید خود را در کشور فرانسه گذرانده است. کوندرا در سال???? شهروند فرانسه شد. کوندرا را بیشتر با آثار شوخی، سبکی تحمل‌ناپذیر هستی و کتاب خنده و فراموشی می‌شناسند. کوندرا آثار خود را هم به زبان فرانسه و هم به زبان چک تألیف کرده است. او خود ترجمه‌ی آثارش را به فرانسه انجام می‌داد؛ پس ترجمه‌های او در اصل، آثار تألیفی هستند.

آثار میلان کوندرا به‌دلیل سانسورهای دولت کمونیست چکوسلواکی، تا زمان فروپاشی دولت در انقلاب بنفش و در سال ????، در خاک مادری‌اش ممنوعه به حساب می‌آمدند. کتاب جشن بی‌معنایی او به قلم قاسم صنعوی به فارسی برگردانده شده است.

خرید اینترنتی کتاب از کتاب فروشی کاواک

چاپ روی تخته شاسی ، یکی از محبوب ترین سفارش ها در دنیای چاپ

چاپ روی تخته شاسی ، یکی از محبوب ترین سفارش ها در دنیای چاپ
 

چاپ روی تخته شاسی

یکی از محبوب ترین سفارش ها در دنیای چاپ ، چاپ روی تخته شاسی

     یکی از محبوب ترین سفارش ها در دنیای چاپ، چاپ عکس روی شاسی می باشدلحظات شاد و به یادماندنی در زندگی هر فردی وجود دارد، شما می توانید در مسیر ساخت خاطرات خود قدم بردارید. تصاویر و عکس ها ، تأثیر سازنده‌ای بر نوع نگاه افراد به محیط پیرامون می‌گذارد و نقش مهمی در شکوفایی آن‌ها دارد.

 

چاپ روی تخته شاسی جایگزین قاب عکس های شیشه ای

     مدت زمانی است که قاب های شاسی یا به اصطلاح تخته شاسی جایگزین قاب عکس های شیشه ای شده اند. چاپ عکس ها روی تخته شاسی محصولی بی‌نظیر برای ماندگار کردن لحظات خاطره انگیز و خاص کار و زندگی است.

 

کاربردهای چاپ روی تخته شاسی

    از جمله کاربردهای تخته شاسی :

  • قابل استفاده در دکوراسیون
  • عکاسی‌ها و آتلیه‌ها
  • ادارات
  •  و آلبوم‌های دیجیتال و نمایشگاه ها و… می باشد.

 

کاربرد تخته شاسی در صنعت تبلیغات و تجارت

     استفاده از تخته شاسی نه تنها در عکس های خانوادگی بلکه در صنعت تبلیغات و تجارت کاربردهای فراوانی دارد، که علاوه بر زیبایی بصری، تبلیغات محیطی قابل توجهی از یک کسب و کار را می تواند در محیط بسته پوشش دهد.

پارامترهای مهم چاپ با کیفیت بر روی تخته شاسی

     از جمله پارامترهای مهم چاپ با کیفیت بر روی تخته شاسی :

  1. طرح مورد نظر است که بایستی دارای وضوح تصویر بالایی باشد
  2. و سپس کیفیت دستگاه چاپ بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی تخته شاسی ها با توجه به متریال های ساخته شده از آن

چوب  MDF :

     طرح و عکس روی سطح رویی بواسطه چسب مخصوص و پرس قرار می‌گیرد ، ام دی اف عموما برای فضاهای بسته مرسوم شده است.

پی وی سی فوم :

      دارای انعطاف ‌پذیری بالا، وزن کم، استحکام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، شعله، خش و حشرات، سفت و سخت، قابل شستشو و ارزان است.

شاسی آلومینیوم :

     چاپ روی این متریال  با مدیریت رنگ حرفه ای به وسیله دستگاه یووی انجام می شود و از مرغوبترین و بهترین جوهرها استفاده می گردد که ماندگاری چاپ را چندین برابر افزایش می دهد. چاپ عکس و انواع طرح و نقش‌ها در ابعاد متفاوت روی پارچه‌ای از جنس ساتن انجام گرفته سپس درون فریمی از جنس فلز آلومینیوم که به رنگ نقره‌ای یا مشکی است، قرار می‌گیرد.

فوم برد :

      سبک تر از تخته شاسی می باشد و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه و مناسب برای دکوراسیون و محیط کار می باشد. انتخاب جنس تخته شاسی و ابعاد آن بستگی به سلیقه و نیاز مصرف کننده دارد.

ادامه مطلب : چاپ روی تخته شاسی

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

 

طرز تولید یک کیف پارچه ای ساده اما شیک

قبل از هر چیز بگوییم که برای تولید این کیف پارچه حتماً نباید اصول ساخت رو بلد باشید

فقط کافی است الفبای تولید و ساخت را بدانید.

در این پست طرز تولید یک کیف پارچه ای ساده اما شیک را می آموزید.

در این آموزش ساخت گوشه های کناری و جیب بیرونی برای کیف بخوبی توضیح داده شده

و به همین خاطر یک نوع اصول خیاطی هم محسوب می شود.

الگوی این کیف طوری طراحی شده که می توانید اندازه آن را هرچقدر که بخواهید افزایش دهید.

کیفی که در تصاویر بالا می بینید 38 در 38 سانتیمتری است و میتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشد.

کیف با پارچه جین دوخته شده اما میتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام دیگر استفاده کرد.

دقت کنید که اندازه پارچه اصلی و آستر با توجه به ابعادی که برای کیف انتخاب کرده اید، تغییر میکند.

 

  • دو تکه 90 سانتیمتری از پارچه اصلی (جین، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتیمتری از پارچه آستر (کتان، پشمی، ابریشمی و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قیچی، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خیاطی
  • چرخ خیاطی
  • نخ و سوزن

اگر در اولین مرحله یعنی بریدن پارچه ها دقت نکنید،

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بی نتیجه باقی می ماند. قبل از بریدن همه پارچه ها را اتو کنید.

برای دوخت کیف پارچه ای باید تکه های پارچه زیر را ببرید:

  • دو تکه از پارچه اصلی با ابعاد 66 در 35.5 سانتیمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتیمتر
  • یک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلی با ابعاد 22.8 در 22.8 (برای جیب)
  • دو تکه از پارچه اصلی با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتیمتر (برای دسته ها)

سعی کنید تا جایی که می توانید لبه های پارچه ها را دقیق و مرتب ببرید تا کار دوخت دشوار نشود.

برای دوختن جیب روش های مختلفی وجود دارد و ما از روشی استفاده کرده ایم

که یک آستر هم برای جیب در نظر گرفته میشود. دو تکه پارچه ای که برای جیب کیف بریده اید

را بردارید و آنها را روی هم قرار دهید (طوری که روی پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنید. سنجاق ها را بصورت عمودی

قرار دهید مطابق تصویر) تا قسمتی که دوخته نمی شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جیب از طریق این سوراخ جیب را برمی گردانیم.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف )

دوختن جیب را با فاصله نیم سانتیمتری از کنار اولین سنجاق عمودی شروع کنید

و به سمت سنجاق بعدی حرکت کنید. ابتدا و انتهای دوخت ها را بست بزنید.

بعد از اینکه دور جیب را دوختید، جیب را برگردانید تا روی آن به بیرون باشد.

همانطور که می بینید دهنه جیب باز است. دو سر پارچه را طوری به سمت داخل تا کنید

که این لبه جیب هم با سایر لبه ها تراز باشد. حالا این قسمت را خوب اتو کنید.

حالا قسمت باز بالای جیب را هم بدوزید. فاصله نیم سانتیمتری از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشید.

جیب را یکبار دیگر اتو کنید.

دو پارچه ای که برای دسته های کیف پارچه بریده اید را بردارید و آنها را از وسط تا کنید.

دقت کنید که پشت پارچه باید به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنید تا یک خط وسط آن بیفتد.

حالا تای پارچه را باز کنید و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنید. دوباره بندها را اتو کنید.

حالا یکبار دیگر بند را از وسط تا کنید و دوباره اتو بزنید.

 

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف در تهران )

بند را زیر چرخ بگذارید و دوختن را شورع کنید. بست زدن و درنظر گرفتن حاشیه دوخت را فراموش نکنید.

یکی از دو تکه ای که از پارچه اصلی بریده اید را بردارید و آن را طوری روی سطح کارتان بگذارید که روی آن به سمت خودتان باشد.

حالا باید جیب را روی این پارچه قرار دهید.

بهتر است جیب با بالا و پایین 7.6 سانتیمتر و از لبه ها 21 سانتیمتر فاصله داشته باشد.

محل جیب را مشخص کنید و آن را با سنجاق سر جایش ثابت کنید.

حالا باید جیب را دقیقاً از محل دوخت به پارچه بدوزید. دو طرف و پایین جیب را بدوزید و بالای آن را باز بگذارید.

دو تکه پارچه بیرونی کیف را طوری روی هم قرار دهید که روی آنها به سمت داخل باشد.

پایین و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنید.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شوید که بالای جیب به سمت بالای کیف است.

دوخت کیف را از بالای سمت راست شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید

و به سمت چپ ادامه دهید. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهید.

وقتی دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنید و پارچه را اتو بزنید.

گوشه های اضافی را ببرید و با استفاده از قیچی مخصوص حاشیه ها را مرتب کنید.

در این مرحله نباید پارچه را برگردانید و بگذارید پشت و رو باقی بماند.

همین مراحل را برای آستر هم تکرار کنید اما آستر را برگردانید و آن را اتو کنید.

آستر را داخل پارچه بیرونی کیف پارچه ای قرار دهید؛ طوریکه روی پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصویر می بینید لبه های آستر را تا کنید و آن را به سمت داخل حرکت دهید.

حالا دسته هایی که درست کرده اید را بردارید و و آنها را مثل تصویر سوم شکل دهید.

دسته ها باید به یک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف )

دسته ها را از طرف رو بین پارچه بیرونی و آستر قرار دهید. دقت کنید

که سر دسته ها با لبه های کیف تراز باشد و حدود 17.5 سانتیمتر در داخل کیف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همین حالت سنجاق کنید. حواستان باشد که دسته را به یکی از دو طرف کیف سنجاق کنید

و سنجاق از آستر و پارچه طرف دیگر کیف عبور نکند.

همین مراحل را برای دسته دیگر تکرار کنید تا کیف برای دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالایی کیف را با سنجاق بزنید و حواستان باشد سنجاق ها از طرف دیگر کیف رد نشوند.

سنجاق های بین دسته ها را بصورت عمودی قرار دهید تا مشخص شود کدام قسمت ها را نباید بدوزید.

در ادامه کار کیف را از طریق قسمت های دوخته برمی گردانیم.

وقتی سنجاق ها را زدید، لبه کیف را زیر پایه فشار چرخ خیاطی قرار دهید.

به این ترتیب لبه سمت راست پایه راهنمای حاشیه دوخت تان می شود.

از سنجاق پایینی عمودی شروع کنید و به سمت سنجاق بالای آن حرکت کنید. شرو و پایین دوخت را هم بست بزنید.

سنجاق های کیف را باز کنید و آستر را از قسمتی که هنوز ندوخته اید، بیرون بکشید.

اینکار را به آرامی انجام دهید و عجله نکنید. وقتی آستر کاملاً بیرون آمد،

پارچه بیرونی را هم به رو برگردانید. کیف را صاف کنید و اتو کنید.

همانطور که می بینید یک سوراخ همچنان روی کیف وجود دارد. آستر را از این سوراخ داخل کیف کنید و دوباره کیف را اتو کنید.

قسمت باز کیف پارچه ای را روی سر میز اتو قرار دهید و لبه بالایی کیف را اتو کنید.

وقتی کیف را کاملاً اتو کردید و همه لبه های آن را صاف کردید،

دور کیف را یکبار بدوزید تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالای کیف هم بسته شود.

برای اینکه شکل بهتری داشته باشد و لبه های آن تیزتر باشند،

باید لبه های آن را صاف کنیم و آنها را بدوزیم. قبل از شروع کار کیف را برگردانید تا آستر آن رو به بیرون باشد.

گوشه کف کیف را در دست بگیرید و آن را طوری صاف کنید که یک مثلث شکل بگیرد.

وقتی مطمئن شدید لبه ها و حاشیه ها با هم تراز هستند، این قسمت کیف را اتو کنید.

یک خط کش بردارید و آن را در امتداد مثلث قرار دهید و یک خط 16.5 سانتیمتری روی آن علامت بزنید.

فرقی نمی کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زیر این خط را سنجاق بزنید چرخ خیاطی را تنظیم کنید

و روی این خط را بدوزید. ابتدا و انتهای دوخت تان را کوک بزنید.

حالا این لبه را ببرید. می توانید با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهید تا رشته رشته نشود.

کیف پارچه ای آماده است و می توانید از آن استفاده کنید. این نوع کیف پارچه ای

نیاز چندانی به زیپ ندارد اما می توانید یک بند یا چسب برای درب آن بگذارید.