خبرنامه پیامکی چیست و چه تاثیری در پیشرفت کسب و کارها دارد؟

خبرنامه پیامکی چیست و چه تاثیری در پیشرفت کسب و کارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سیستمی گفته میشود که،کسب و کارها جهت ارتباط هر چه بیشتر با مشتریان از آن استفاده میکنند. در این مطلب قصد داریم شما را با خبرنامه پیامکی و مزایا و کاربرد های آن آشنا سازیم.

خبرنامه پیامکی چیست؟

خبرنامه پیامکی سیستمی است که با ارسال خبر در آن می توان، اطلاعیه ها، اخبار، رویداد ها را به اطلاع مشتریان رساند.

در پنل اس ام اس، میتوانید به راحتی یک خبرنامه ایجاد کرده و مشتریان خود را از آخرین تغییرات و اخبار کسب و کار خودتان مطلع سازید.

محتوای یک خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پیامک های خبری ست که قصد دارند مطلب یا رویدادی را با مخاطب خود در میان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پیامکی، در سیستم ارتباط با مشتریان چه مزایایی دارد ؟

ارتباط با مشتریان، یک مساله حائز اهمیت در هر نوع کسب و کاراست، که باعث میشود مشتریان قدیمی و جدید از پویا بودن یک بیزینس خبردار شوند.

این امکان، با استفاده از پنل پیامک نیز قابل ارائه میباشد، با توجه به این که اس ام اس سریعا ارسال شده و به دست مشتری میرسد، باعث افزایش تاثیرگذاری نیز میگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، که مهم ترین این موارد را به طور خلاصه، در این مقاله درج کرده ایم.

برای ارسال خبرنامه پیامکی چه مواردی را باید رعایت کرد؟

همانطوری که حتما می دانید اطلاع رسانی  که در حال انتشارو ارسال آن به کاربران و مخاطبین خود هستید در قالب اس ام اس صورت می گیرند.

بنابراین باید به تعداد کاراکترهایی که در متن استفاده میکنید توجه نمایید. این تعداد نمیبایست از تعداد مشخصی بیشتر باشد(هر پیامک حدود 70 کاراکتر ظرفیت دارد)،پس متن باید کوتاه اما جذاب باشد.

بنابر این باید در طراحی متن خبر و توانایی رساندن مفهوم، توجه کافی را داشته باشید.

 در این قسمت نکاتی را، برای طراحی متن اصولی خبرنامه پیامکی مطرح میکنیم:

کوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پیامکی:

به لحاظ روانشناسی، متون کوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثیر گذاری بیشتری در مخاطب ایجاد کرده و بیشتر توجه شان را به پیگیری متن موجود  جلب می کنند.

توجه داشته باشید که متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب می باشد. از این جهت حجم مطلوب برای خبرنامه پیامکی در حدود 70 الی 140 کاراکتر در نظر گرفته شده است. که این میزان معادل با یک الی دو پیامک می باشد.

  • توانمندی محتوا در انتقال پیام مورد نظر در خبرنامه پیامکی:

باید توجه داشته باشید متنی که  در نظر می گیرید، باید علاوه بر رعایت کوتاه بودن، بتواند محتوای مربوطه را که قصد انتقال آن به مخاطب راداریم، به خوبی بیان کند.

متن، میبایست به طور مستقیم به موضوع اصلی اشاره کند تا مخاطب با خواندن پیامک به، نکته ای که در ارسال پیامک به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لینک جامع در خبرنامه پیامکی:

این گزینه می تواند کارتان را خیلی حرفه ای تر به نظر برساند. شما می توانید بخشی از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پیامکی ارسال کرده و سپس لینکی را در انتهای اس ام اس قرار داده و برای خواندن ادامه ی محتوا مخاطب را به لینک مورد نظر هدایت کنید.

  • در نظر گرفتن زمان بندی مشخص برای خبرنامه پیامکی:

بهتر است اگر قصد دارید اطلاع رسانی ها  را به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه برای مخاطب ارسال کنید، حتما این برنامه را از پیش تعیین کرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نمایید

  • ارائه خدمات عضویت آسان و لغو عضویت آسان برای مخاطب:

یک خبرنامه پیامکی موفق و حرفه ای بهتر است در اولین قدم تجربه مشتری را در نظر بگیرد.

امکانی را برای مخاطبان فعال کنید که،با ارسال یک اس ام اس به راحتی عضو این خبرنامه شده و همچنین در زمان دلخواه نیز این عضویت را لغو نمایند.

مزایا و برتری های خبرنامه پیامکی در مقایسه با سایر خبرنامه ها!

1.     اطمینان از اینکه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسید

2.     امکان نظارت کامل بر روی پروسه بازاریابی

3.     تولید محتوا برای خبرنامه پیامکی معمولا آسان تر می باشد

4.     در دسترس تر از سایر راه های دیگر (مانند ایمیل) می باشد

5.     هزینه آن در مقایسه با شیوه های دیگر پیام رسانی کمتر و معقول تر است

6.     می توانید اطمینان حاصل نمایید که حتما محتوای مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده می شود

استفاده از پیامک در تمام حوزه های بازاریابی، باعث کاهش هزینه های اضافی میشود که استفاده از خبرنامه را نیز شامل میشود.

برای مطالعه مقالات بیشتر در این زمینه به سایت پنل ارسال اس ام اس مدیانا مراجعه کنید.

برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

فیلیمو باکس؛ اولین باکس اندرویدی اختصاصی فیلیمو در بازار تکنولوژی

فیلیمو باکس؛ اولین باکس اندرویدی اختصاصی فیلیمو در بازار تکنولوژی

اخبار فیلیمو

6jt_a2.gif

 

فیلیمو به عنوان یک پلتفرم وی‌اودی، با تولید و عرضه باکس اختصاصی خود به نام «فیلیموباکس» بر بستر سیستم عامل اندروید به مشتریان این سرویس‌ خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو و در ادامه اقدام‌های توسعه‌ای این پلتفرم فیلیمو، باکس اختصاصی خود را با نام تجاری «فیلیمو باکس» جهت استفاده آسان و تجربه کاربری منحصربه‌فرد بر روی نمایشگرهای بزرگ، تولید و به بازار عرضه کرده است. حضور در کانون خانواده‌ها و تجربه‌ لذت‌بخش‌تر تماشا بر روی تلویزیون‌های خانگی، اهداف توسعه‌ای فیلیمو را جهت تولید و عرضه «فیلیموباکس» با قیمت مناسب و کیفیت بالا رقم زده است.
از ویژگی‌های «فیلیمو‌باکس» می‌توان به پخش تصاویر با کیفیت ?K و پشتیبانی از ?? فریم در ثانیه که مزیت رقابتی بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره کرد. در طراحی آن از پردازنده‌ چهار هسته‌ای و ?? بیتی AMLogic S905X2 دو گیگاهرتزی و حافظه RAM از نوع DDR4 و ??GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.

وضوح بالای تصاویر، سرعت بالای پردازش و نمایش ویدیوها، جستجوی صوتی از طریق کنترل بلوتوث و از راه دور، امکان بهره گیری از سرویس‌های گوگل از جمله دستیار گوگل و پلی‌استور گوگل و همچنین دسترسی به تمام محتواهای سرویس وی‌اودی فیلیمو با سه ماه اشتراک رایگان از جمله ویژگی‌های این دستگاه تازه عرضه شده به بازار است. این باکس با وزن ??? گرم، دو درگاه یواس‌بی، خروجی اچ‌دی‌ام‌آی، امکان اتصال به وای‌فای تا شعاع صد متر و سیستم عامل اندروید تی‌وی ?.? یکی از به‌روزترین باکس‌هایی است که برای رفع نیاز کاربران فیلیمو به بازار آمده. همچنین محتویات داخل جعبه شامل آداپتور، کابل AV، کابل HDMI، کنترل از راه دور بلوتوث با قابلیت جستجوی صوتی و فیلیمو باکس است که به همراه سه ماه اشتراک رایگان به خریداران عرضه خواهد شد.

عرضه این محصول از طریق صفحه اختصاصی فیلیمو به آدرس http://www.filimo.com/filimobox و خرید اندروید باکس   انجام می‌گیرد.

 

 

چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

668q_b1.jpg

چک کردن تلفن همراه اولین و آخرین کاری است که اکثریت ما، بعد و قبل از خواب انجام می دهیم. در طول روز هم که مسلما زمان نه چندان کوتاهی صرف کار کردن با تلفن همراه می شود. چک کردن نوتیفیکیشن ها و پیام ها بخش زیادی از این زمان را در بر می گیرند.

به همین علت است که استفاده تبلیغاتی از پیامک یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی شناخته شده در دنیاست. هر پیامکی

که به مقصد میرسد حداقل برای چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگیر میکند و این همه آن چیزیست که یک متخصص مارکتینگ

نیاز دارد.

تقریبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمینه ای و برای هر کسب و کاری مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب های هر بیزنسی، به صورت مجزا یک پنل پیامک تدارک دیده می شود تا بازدهی و رونق کسب و کارتان را در بازه زمانی کوتاه و با کمترین هزینه ها به بیش از چندین برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پیشنهاد می شود:

اگر به تازگی قصد شروع به فعالیتی اقتصادی دارید و یا کاری را در این زمینه شروع کرده اید، باید بدانید که چه شیوه هایی شما را با صرف زمان و هزینه کمتری به هدفتان نزدیک میکند.

بنابراین در این قسمت قصد داریم به این مسئله بپردازیم که استفاده از سامانه پیامک

برای چه گروهی کاربردی تر بوده و بازتاب بهتری را به کسب و کارشان خواهد بخشید.

 

انواع فروشگاه های فعال، اعم از فروشگاه های کوچک یا فروشگاه های بزرگ مانند ( نمایندگی های فروش محصولات برقی، محصولات صوتی و تصویری، نمایندگی های فروش ماشین و انواع وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری، فروشگاه های اسباب بازی فروشی، نمایندگی های داخلی و خارجی پوشاک و کیف و کفش، فروشگاه های فرش و لوازم فنی و کامپیوتری و نظیر اینها )

انواع موسسات فرهنگی و هنری

انواع مدارس

( دولتی و غیر انتفاعی )

انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی یا خصوصی

موسسات و اجتماع های مذهبی ( حسینیه ها، مساجد، هیئت ها و نظیر اینها )

مغازه داران خرده فروش و جزئی فروشی که قصد ارتقای کیفیت فروش، خدمات و مشتری هایشان را دارند.

مهدهای کودک و خدمات آموزشی ارائه شده در آنها

دفاتر و کلینیک های پزشکی و بهداشتی ( مانند کلینیک ها یا مطب های روانشناسی، مطب های پزشکان تغذیه و پزشکان پوست و مو و زیبایی )

شرکت ها و آژانس های هواپیمایی

اماکن تفریحی مانند زمین های بازی، شهر بازی ها، پینت بال، کارتینگ، استخر

اماکن توریستی و اقامتی مانند معرفی کافه ها

، رستوران ها، هتل ها

یا ویلاهای شخصی

آرایشگاه ها، سالن های زیبایی

و مراکز لیزر پوست

اپلیکیشن ها ( فروشگاه های اینترنتی یا اپلیکیشن های خدماتی )

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

برای خرید سامانه پیامک اینجا

کلیک کنید

 

اگر به موارد ذکر شده در بالا توجه کنید حتما متوجه خواهید شد که استفاده از چنین شیوه های پیشبردی مانند استفاده از سیستم پنل اس ام اس برای یک فعالیت اقتصادی مشخص، تقریبا در همه مشاغل کاربردی و پربازده محسوب می شود.

بنابراین تفاوتی نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنین سرویس هایی جهت تبلیغات، به جذب مشتریان و مخاطبین مورد پسندتان کمک قابل توجهی خواهد کرد و حتما نتیجه آن را در هدف نهایی و بازخورد پروژه تان خواهید دید.

 

شماره تلفن خود را وارد کنید تا کارشناسان پنل پیامک مدیانا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

محبوب‌ترین‌های نوسازی خانه؛ از کابینت سازی تا سقف کاذب

محبوب‌ترین‌های نوسازی خانه؛ از کابینت سازی تا سقف کاذب

نوسازی خانه یکی از هوشمندانه‌ترین گزینه‌ها برای دادن چهره‌ای جدید به منزل در عین صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. در بین خدمات نوسازی، کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری برای ساخت نرده و درب و پنجره، می‌توانند بیشترین تغییر را در خانه ایجاد کنند. اگر مطمئن نیستید از کجا باید بهترین متخصصان کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را برای نوسازی منزل در شهرتان پیدا کنید، از “خدمت از ما” کمک بگیرید. در ادامه با خدمات کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری بیشتر آشنا می‌شویم.

 

qbb3_a3.jpg

 

کابینت سازی

کابینت سازی به صورت اصولی، چهره قلب خانه شما یا آشپزخانه را دگرگون خواهد کرد. تاثیر یک آشپزخانه زیبا و مدرن در چهره خانه غیرقابل‌انکار است. کابینت سازی در کارگاه کابینت سازی با متریال‌هایی مانند0 چوب، ام دی اف، های‌گلس، فلز و... انجام می‌شود. مشخصا کابینت سازی با هر یک از این متریال‌ها مزایا و معایب خود را دارد. برای مثال کابینت سازی با فلز کم‌کم درحال منسوخ شدن است. زیرا کابینت‌های فلزی به مرور رنگ‌شان را از دست می‌دهند، زنگ می‌زنند، لبه‌های تیز آنها خطرناک است، و صدای زیادی تولید می‌کنند.

امروزه کابینت سازی با ام دی اف بسیار محبوب است. کارگاه کابینت سازی با این ماده می‌تواند کابینت‌هایی باکیفیت را در رنگ‌های مختلف تولید کند. این ماده برای کابینت سازی در هر نوع دکوری مناسب است. ام دی اف شاید شیک بودن چوب را نداشته باشد، اما قیمت مناسب‌تری داشته و نگهداری از آن نیز ساده‌تر است. اگر دکوراسیون مدرنی دارید و از طرح‌های مینیمال لذت می‌برید، کابینت سازی توسط کارگاه کابینت سازی با این مدل برای شما عالیست.

سپردن کار کابینت سازی به متخصصان شغل کابینت سازی، علاوه بر تضمین زیبایی آشپزخانه، کارایی آن را نیز ارتقا می‌دهد. متخصصان در کارگاه کابینت سازی از مهارت لازم برای طراحی انواع کابینت برخوردار هستند، و می‌دانند برای هر محیط باید چه کابینتی را با چه ظاهر و بخش‌هایی تهیه کرد. برای پیدا کردن چنین افرادی در حوزه کابینت سازی می‌توانید روی “خدمت از ما” حساب کنید. در ادامه خدمات نصب سقف کاذب را بررسی می‌کنیم.

 

 

نصب سقف کاذب

نصب سقف کاذب و اجرای آن با کمترین تخریب در نوسازی خانه انجام می‌شود. نصب سقف کاذب به دلیل سهولت، بهینه‌سازی مصرف انرژی، امکان اجرای نورپردازی‌های زیبا و... محبوبیت بالایی دارد. نصب سقف کاذب بسته به جنس آن انواع مختلفی دارد. در ادامه محبوب‌ترین انواع نصب سقف کاذب را معرفی کرده‌ایم:

1. نصب سقف کاذب کناف

نصب سقف کاذب کناف در اکثر ساختمان‌های امروزی انجام می‌شود. نصب سقف کاذب کناف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک وجود دارد. مدل یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل‌های گچی روکش‌دار روی آن نصب می‌شود. اما مدل مشبک از سازه‌های سپری و تایل‌های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می‌شود. همچنین، پس از نصب سقف کاذب کناف مشبک نیازی به رنگ‌آمیزی نبوده، و نگهداری آن نیز آسان است.

2. نصب سقف کاذب پی وی سی

پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است. این ماده فرآورده‌ای نفتیست و محدودیت‌های سایر متریالهای ساختمانی را ندارد. نصب سقف کاذب پی وی سی به دلیل اینکه می‌توان آن به هر شکلی درآورد، انتخاب مناسبی در نوسازی خانه است. نصب سقف کاذب با این ماده در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی انجام می‌شود. علاوه بر زیبایی، استحکام نصب سقف کاذب با این ماده نیز مثال‌زدنیست. نصب سقف کاذب پی وی سی برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... انجام می‌شود.

نصب سقف کاذب مدل‌های متنوع دیگری نیز دارد. متخصصان نصب سقف کاذب در انواع مدل‌ها را می‌توانید با کمک “خدمت از ما” به سرعت پیدا کنید. پس از نوسازی سقف با نصب سقف کاذب، نوبت به کف ساختمان و نصب قرنیز پی وی سی می‌رسد.

 

 

نصب قرنیز پی وی سی

نصب قرنیز پی وی سی معمولا به دنبال نصب کفپوش انجام می‌شود. اما اگر کفپوش‌تان همچنان نو است، نصب قرنیز پی وی سی برای افزایش زیبایی فضا کافی خواهد بود. پس از نصب قرنیز پی وی سی یا قرنیز پلی استایرن، ظاهری شبیه به قرنیز ام دی اف و چوبی خواهید داشت؛ با این تفاوت که قرنیز پی وی سی کمی براق‌تر است.

برخی از مزایای نصب قرنیز پی وی سی عبارت است از قبل شستشو بودن، عدم ایجاد گرد و غبار ناشی از برشکاری هنگام نصب و عدم پریدگی و آسیب دیدن گوشه‌ها پس از نصب قرنیز پی وی سی. در ادامه نکات مهم برای خرید و پیش از نصب قرنیز پی وی سی را مرور می‌کنیم:

  1. رنگ قرنیز با توجه به رنگ کفپوش و با دو یا سه درجه اختلاف انتخاب می‌شود. اگر کفپوش لمینیت یا پارکت دارید؛ رنگ قرنیز پی وی سی را تاریکتر انتخاب کنید. این انتخاب جلوه‌ای زیبا از کناره‌های دیوارها را تداعی می‌کند.
  2. اگر فضای منزل‌تان کوچک است و یا سقف‌ها بلند نیستند، نصب قرنیز پی وی سی را با مدل‌های ? و یا ? سانتی‌متری انجام دهید. اما اگر ارتفاع سقف بیش از سه متر و یا فضا بیشتر از صد متر است، نصب قرنیز پی وی سی با ارتفاع ?? و یا ?? سانتی‌متری بهترین گزینه است.
  3. هنگام سفارش کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی می‌تواند رنگ این دو را با یکدیگر ست کنید.

 

جوشکاری

ممکن است در ادامه کابینت سازی، کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی برای نوسازی خانه، بخواهید درب و پنجره و یا نرده‌های راه‌پله و بالکن را نیز تغییر دهید. برای تمام این کارها به جوشکاری نیاز دارید. جوشکاری استیل و آلومینیوم در میان انواع جوشکاری می‌تواند زیباترین نرده‌ها، حفاظ و... را برای شما آماده کند. قیمت جوشکاری معمولا به وزن سازه ساخته‌شده بستگی دارد و به صورت کیلویی محاسبه می‌شود.

هزینه خدماتی مانند خرده جوشکاری نیز معمولا توافقیست. ناگفته پیداست که پیداکردن یک جوشکار حرفه‌ای برای اندازه‌گیر و اجرای دقیق جوشکاری چقدر اهمیت دارد، مخصوصا برای سفارشات ظریف خانگی و نه کارهای بزرگ صنعتی و یا سری‌سازی. به همین دلیل، مانند سایر خدمات نوسازی خانه، پیدا کردن متخصص جوشکاری نیز بسیار مهم است.

 

نوسازی خانه با "خدمت از ما"

شما می‌توانید در بازار آنلاین "خدمت از ما" متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. "خدمت از ما" همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری، نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید تا بهترین فرد را برای نوسازی منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/2960/Home_Renovation